一直以來很擔心害怕到醫美診所會被剝皮,但是這裡絕對不會遇到這種問題,完全不會亂推銷以外,連醫生以及護理師還會叫我慢慢來變美,不要亂花錢!女性私密處長久以來一直是禁忌的話題,安和美醫美醫院丁名醫認為,減少吸收的多寡及減重的效果,小腸繞道手術。但是隨著風氣日漸開放,現代女性已經能堂而皇之的討論,尤其像是陰部整型的問題,甚至被搬上螢幕,丁斌煌醫師在上週的專訪中提到了「安和美醫美醫院丁名醫》抽脂輔助減重,輕鬆去油
」這個議題。同時也是台北呼吸中止症候群手術丁姓醫美醫生建議目前透過進步的醫美整形方式,無論是鬆弛的陰唇,或是性行為時敏感度不夠的G點,都可以獲得改善,使女性盡享歡愉的同時,還能達到快感。

安和美醫美診所丁姓醫師 安和美醫美診所丁姓醫師提議,女性能不能「性」福,G點是重要關鍵之一,由於一般人的G點大多較短、小,位置又較為隱密,再加上東方人對性的觀念不及歐美國家開放,因此造成許多人會有不知道G點位置、G點不敏感等問題。此外,G點若無法時常碰觸、刺激,久了就會慢慢萎縮,變得更不容易摩擦到,導致女性在做愛時更難達到高潮。

G點是1950年代由德國醫師愛倫斯特.葛貝芬格(Dr.Ernest Grafenberg)所提出,指女性陰道下1/3,靠近恥骨的陰道前壁的一塊區域。經由性刺激,這塊區域會產生突起反應,女性也因此達到高潮。「G」為此葛醫師名字的第一個字母,為紀念他的發現而命名。

台北市丁姓醫美醫師推薦,陰道鬆弛是產後婦女最常見的困擾之一,往往會使得夫妻間的性生活大受影響,而現代人生活壓力大,荷爾蒙分泌不足,也會使陰道較為乾澀,尤其在陰道下1/3,靠近恥骨的陰道前壁的G點敏感度下降,影響行房的快感。

整形診所丁姓醫師認為,G點重建術原在歐美較為流行,患者多為25到45歲之女性,但由於國內最近觀念漸漸開放,故諮詢及接受手術的人有日益增加之趨勢。G點重建術能有效提高女性敏感度,並改善性冷感問題。

安和美醫美外科診所丁斌煌醫師覺得,做G點重建術或陰唇手術前,一定要找專業醫師做諮詢;術後要注意保持器官的乾淨,建議術後的1個月內,可將陰毛全剃除,以方便陰部盥洗,但切記不可用太過刺激的除毛方式(如:蜜蠟除毛)。若想預防感染,可使用含抗生素的陰道塞劑,平日也要以寬鬆、透氣的衣著為主,幫助術後傷口復原。

立即免費諮詢醫師

請加入諮詢LINE

TERREPOWER Menyumbangkan Panel Solar kepada Brighten Haiti bagi Membantu Menyediakan Pendidikan dengan Tenaga Solar


SPARTA, Tenn., 16 Mei 2024

/PRNewswire/ -- TERREPOWER, bahagian pengurusan kitar hayat panel solar dan bateri EV yang inovatif di BBB Industries , dengan bangganya mengumumkan kerjasama mereka dengan Brighten Haiti, sebuah organisasi bukan untung yang komited untuk menggunakan tenaga solar bagi memperluas pendidikan, membangunkan ekonomi mampan dan menamatkan kemiskinan di Haiti.

Inisiatif Solar4Schools oleh Brighten Haiti bertujuan untuk membawa tenaga solar ke lebih daripada 300 buah sekolah di kawasan luar bandar Haiti. Usaha yang memecahkan rekod ini mewakili pengeksplorasi solar terbesar untuk sekolah-sekolah dalam sejarah Haiti, menangani keperluan infrastruktur elektrik yang kritikal di komuniti-komuniti luar bandar yang tidak dilayan dengan baik.

"Di bahagian Haiti Utara, 90% penduduk hidup dalam kegelapan, tanpa akses kepada elektrik," kata Kevin Keene, Pengasas & Presiden Brighten Haiti. "Sumbangan yang murah hati ini adalah mercu tanda harapan."

Penglibatan TERREPOWER, dan jenama Ontility mereka, dalam inisiatif ini menandakan langkah penting dalam memajukan misi Brighten Haiti, kerana pasukan-pasukan ini akan menghantar penghantaran pertama 508 modul solar yang dihasilkan secara mampan menjelang akhir bulan ini untuk digunakan dalam projek-projek yang bertujuan untuk memberi kuasa kepada sekolah-sekolah dan melatih pekerja tempatan dalam teknik pemasangan solar. Komitmen penuh mereka untuk menyumbangkan lebih daripada 4900 panel solar akan membantu memastikan bahawa Brighten Haiti dapat mencapai matlamatnya untuk memodenkan sistem pendidikan Haiti.

"Bayangkan perubahan yang mendalam yang boleh dibawa oleh hanya satu panel solar kepada sebuah keluarga, menerangi rumah mereka pada waktu malam dan mengecas telefon bimbit mereka. Pertimbangkan transformasi untuk sekolah-sekolah tanpa bekalan tenaga, di mana hanya 22 panel boleh menerangi dan mendinginkan bilik darjah. Ini juga membolehkan akses ke makmal komputer dan teknologi, menawarkan kepada pelajar pendidikan abad ke-21 untuk kali pertamanya.
Ini bukan sekadar satu sumbangan, tetapi lonjakan monumental ke arah masa depan yang lebih cerah dan mampan untuk Haiti," kata Keene.

Kurang daripada 35% sekolah di Haiti mempunyai akses kepada bekalan elektrik. Inisiatif ini boleh memberi impak yang besar kepada pendidikan dan pembangunan komuniti, mempengaruhi lebih daripada 150,000 pelajar.

"Saya sangat gembira kami telah bekerjasama dengan Brighten Haiti untuk menyediakan mereka dengan panel solar yang mampan dan memberikan akses kepada tenaga bersih untuk komuniti mereka," kata Maria Caballero, Presiden TERREPOWER.

"Perbincangan kami dengan Brighten Haiti sepanjang tahun lalu telah membawa kepada kerjasama yang menarik, dan kami bangga untuk menyumbangkan panel solar yang dihasilkan secara mampan yang akan memberi kuasa kepada mereka paling yang memerlukannya. Kerjasama ini mencerminkan komitmen kami untuk mendorong perubahan positif dan kemampanan dalam komuniti-komuniti di seluruh dunia," kata Peter Hutchings, Pengurus Pembangunan Perniagaan, TERREPOWER.

Perihal BBB Industries 
BBB Industries, LLC ialah pengeluar mampan terkemuka yang berkhidmat untuk pasaran automotif dan perindustrian. Bersama jejak dan operasi yang luas di seluruh Amerika Utara, BBB memasuki pasaran Eropah pada tahun 2020 dan kini secara mampan mengilang dan membekalkan pelbagai jenis alat ganti pembaikan yang perlu di lebih daripada 90 negara. TERREPOWER ialah bahagian dalam BBB yang menyediakan perkhidmatan kepada kenderaan elektrik, storan tenaga dan pasaran tenaga suria di seluruh Amerika Utara dan Eropah. Diasaskan pada tahun 1987, BBB Industries, LLC ialah syarikat persendirian dengan pusat korporat terletak di Mobile raya, Alabama dan Dallas, Texas. Sila lihat www.bbbind.com untuk maklumat lanjut.

Perihal TERREPOWER
TERREPOWER ialah peneraju industri dan inovator dalam pembuatan komponen yang mampan yang memacu tenaga bersih dan mobiliti masa depan kita. Daripada mengitar tinggi dan menambah baik jangka hayat panjang serta prestasi bateri EV dan komponen lain kepada membaharui dan mengitar semula sistem tenaga suria untuk memacu ekonomi kitaran, misi TERREPOWER ialah memberikan kehidupan baharu kepada komponen dan bahan kritikal untuk mengurangkan kos, mengurangkan pembaziran, menggunakan semula sumber dan melindungi alam sekitar. Ditubuhkan pada tahun 2009, Ontility ialah jenama TERREPOWER bagi penyelesaian kitaran hayat tenaga suria dan sistem storan tenaga yang menyeluruh. TERREPOWER ialah satu bahagian dalam BBB Industries. Layari www.bbbind.com/terrepower untuk maklumat lanjut.

Perihal Brighten Haiti 
Brighten Haiti ialah sebuah organisasi bukan untung yang berpangkalan di AS yang komited untuk mengubah kehidupan di Haiti, melalui penyelesaian tenaga boleh diperbaharui. Diasaskan dengan visi untuk mengurangkan kemiskinan tenaga, kami bekerja tanpa henti untuk membawa kuasa solar yang mampan dan boleh dipercayai kepada komuniti-komuniti yang tidak dilayan dengan baik di seluruh Haiti. Inisiatif kami memberi tumpuan kepada memperkasakan penduduk tempatan dengan meningkatkan akses kepada elektrik, yang penting untuk pendidikan, penjagaan kesihatan dan pembangunan ekonomi. Dengan bekerjasama dengan rakan tempatan dan memanfaatkan kekuatan teknologi solar, Brighten Haiti berusaha untuk mencipta masa depan yang lebih cerah dan mampan untuk semua rakyat Haiti.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2412672/TerrePower_Logo.jpg


 来自网站: Malaysian 

arrow
arrow
    全站熱搜

    桃園除夕餐廳 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()